Última revisió: 4 d’abril de 2025.
Per a clients
Abans que el professional accepti la teva sol·licitud
Què passa si cancel·les la teva sol·licitud de reserva?
Tan aviat com contractes un professional, se li envia automàticament una sol·licitud de reserva, és a dir, una notificació que vols contractar els seus serveis, i aquest ha d’acceptar o rebutjar la sol·licitud dins un termini màxim de 24 hores.
En els casos en què el professional, per qualsevol motiu, no hagi respost a la sol·licitud rebuda, pots cancel·lar la sol·licitud de reserva enviada completament sense cap cost. En un termini de fins a 7 dies, se’t reemborsarà l’import total que vas pagar en el moment de la reserva.
Les tarifes pels serveis de plataforma pagades a BeeReno no són reemborsables. En utilitzar els nostres serveis, reconeixes i acceptes que els pagaments de les tarifes de servei de la plataforma són definitius i no reemborsables. Aquestes tarifes cobreixen serveis administratius i transaccions de pagament.
Un cop el professional ha acceptat la teva sol·licitud
Què passa si cancel·les un servei?
Si cancel·les un servei, l’import del reemborsament estarà subjecte als següents terminis:
- Fins a 48 hores abans de l’inici del servei:
Cancel·lació gratuïta - Per a cancel·lacions fetes amb menys de 48 h abans de l’inici del servei:
Reemborsament del 50 %.
Què passa amb l’import si el servei es cancel·la amb menys de 48 h abans de l’inici?
El 42 % de les tarifes del 50 % per cancel·lació es transferiran al professional com a compensació.
El 8 % de la tarifa de la plataforma serà retingut per BeeReno amb finalitats administratives.
Modificació o reprogramació del servei
Els usuaris tenen dret a sol·licitar modificacions del servei o reprogramacions al professional a través de la nostra plataforma de xat.
Si es sol·licita una reprogramació, el professional ha d’enviar una nova data, hora o detalls del servei, i aquests han de ser confirmats per l’usuari.
La nova proposta només serà definitiva i vàlida un cop l’usuari accepti i confirmi els canvis proposats a través de la nostra plataforma de xat.
CAUSES DE CANCEL·LACIÓ JUSTIFICADA
En determinades circumstàncies, la cancel·lació d’un servei pot considerar-se justificada, resultant en el reemborsament complet de l’import pagat. Les raons proporcionades seran revisades per l’equip de suport de BeeReno, que podrà sol·licitar documentació justificativa per a la seva verificació.
En casos d’emergència, com hospitalitzacions, es reemborsarà el 100 % de les tarifes de servei de la plataforma.
Les següents possibles causes de cancel·lació justificada són:
- Defunció del client o d’un familiar directe.
- Esdeveniments imprevistos fora del control del client que impedeixin la realització del servei.
- Malaltia greu o lesió que impedeixi executar el servei.
- Cancel·lació del transport o interrupcions inesperades que impedeixin al client arribar al lloc del servei.
- Risc percebut per a la seguretat personal o por legítima relacionada amb el servei.
- Problemes relacionats amb la COVID-19, incloses restriccions legals o confinament obligatori, ja sigui per haver donat positiu o per haver estat en contacte amb un cas positiu, sempre que la situació hagi ocorregut després de reservar el servei.
L’equip de suport de BeeReno avaluarà curosament cada reclamació per determinar si és aplicable una cancel·lació justificada. En casos de serveis recurrents, la política de cancel·lació només s’aplica als serveis directament afectats per la causa justificada. Qualsevol altre servei cancel·lat estarà subjecte a la política general de cancel·lació.
Cancel·lació per part del professional
Els professionals poden cancel·lar un servei sense penalització 48 hores abans de l’hora programada.
Penalització per cancel·lació tardana:
Si un professional cancel·la amb menys de 48 hores abans de l’inici programat, es retindrà una tarifa de penalització del 8 % de l’import total per part de BeeReno amb finalitats administratives i de transacció.
Gestió de penalitzacions:
Si el professional no té saldo pendent al seu compte de Stripe, la penalització del 8 % es marcarà com a pendent i es descomptarà de futurs pagaments per serveis.
Modificació o reprogramació del servei:
L’usuari té dret a sol·licitar modificacions del servei o reprogramacions al professional a través de la nostra plataforma de xat.
Si es sol·licita una reprogramació, el professional ha d’enviar nova data / hora o detalls del servei, i aquests han de ser confirmats per l’usuari.
La nova proposta només serà definitiva i vàlida un cop l’usuari accepti i confirmi els canvis proposats a través de la nostra plataforma de xat.
Motius justificats de cancel·lació
Algunes situacions qualifiquen com a raons justificades per a la cancel·lació del servei, cosa que significa que no s’aplicaran penalitzacions. Les raons proporcionades seran avaluades per l’equip de suport de BeeReno, que pot sol·licitar proves justificatives per a la seva verificació.
Les raons vàlides per a una cancel·lació justificada inclouen:
- Defunció del client o d’un familiar directe.
- Esdeveniments imprevistos fora del control de la persona que cancel·la, que impedeixin la realització del servei.
- Malaltia greu o lesió que faci impossible portar a terme el servei.
- Interrupcions de transport o altres esdeveniments imprevistos que impedeixin al professional assistir al servei.
- Riscos clars o preocupacions justificades sobre la seguretat personal relacionades amb el servei.
- Sol·licituds de servei inapropiades, com aquelles que impliquin contingut sexual, en què la naturalesa de la sol·licitud només es va conèixer després d’acceptar la reserva.
- Restriccions relacionades amb la COVID-19, incloses limitacions legals o quarantenes obligatòries, tant per haver donat positiu com per haver estat en contacte amb una persona infectada.
A més, qualsevol altre cas que l’equip de suport de BeeReno consideri vàlid pot qualificar com a cancel·lació justificada.
Per a serveis recurrents, aquestes raons s’aplicaran només als serveis directament afectats. Tots els altres serveis cancel·lats seguiran la política general de cancel·lació.
Cancel·lacions repetides:
Els professionals que cancel·lin múltiples treballs poden ser sotmesos a una revisió del seu compte. Un comportament continuat de cancel·lacions pot resultar en penalitzacions, inclosa la suspensió de la plataforma.
Termes generals:
BeeReno es reserva el dret d’actualitzar aquesta política segons sigui necessari. Tots els canvis seran comunicats a través de la plataforma. En utilitzar els nostres serveis, els usuaris i els professionals accepten complir aquesta política de cancel·lació.
Nota: Per a qualsevol problema o sol·licitud relacionada amb cancel·lacions, modificacions o reprogramacions, si us plau contacta amb el proveïdor a través del nostre xat o amb el nostre servei d’atenció al client a: support@beereno.es